vineri, 30 ianuarie 2009

Dp. mess!!

Din diversele mele discutii pe mess,am aflat faze foarte tare,maj despe hi5-uri..am cunoscut p unu care zicea ca isi lasa commentari la hi5,o fta care si-a uitat adresa da hi5...deci va dati seama cata inteligenta poate zace intr-o asemenea pers posesoare de o pagina de Hai FA(iv)...datorita voua am citit sute de massuri,mesaje,statusuri,bla bla...de knd folosesc YM am cun tot felu de persoane(romani&straini..),profesori,vedete,tot felul de prosti care nu stiu dekt sa dea massuri,sa injure,sa dea buzzuri,..pana la oameni cu bun simt,intelegatori..pers care nu sthyu dekt sa puna intrebari enervante,stupide...la care le mai raspund cum pot si sthyu..ca cn stie poate cineva intr-o zi ma ajuta si p mn cu cva ce nu sthyu....nu evit sa dau ignor la cei ce ma streseaza....hai k ajunge ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu